-
Корисний батончик «Кокосове свято» ТМ «ДоброЇж» 50 г
35 ₴В наявності
-
Корисний батончик "Горіхова насолода" ТМ «ДоброЇж» 50 г
35 ₴В наявності
-
Корисний батончик «Сонячна динька» ТМ «ДоброЇж» 50 г
35 ₴В наявності
-
Корисний батончик «Інжирова спокуса» ТМ «ДоброЇж» 50 г
35 ₴В наявності
-
Жива Халва з пророщеного насіння в шоколаді "Марія" 40 г
40 ₴В наявності
Умови доставки для покупців інтернет-магазину Доброїж
Працюємо в робочі дні! Клієнти з України можуть отримати замовлення протягом 5-6 днів, в залежності від місцезнаходження населеного пункту і обраного способу доставки. Доставка можлива в ті населені пункти, де працюють відділення Нової пошти. Замовлення на суму понад 500 грн з доставкою у відділення Нової пошти доставляються безкоштовно*. Доступні способи, точні терміни та вартість доставки ви можете побачити під час оформлення замовлення в кошику замовлення, після вибору міста доставки.
*Доставка здійснюється за рахунок підприємства.
Незважаючи на воєнний стан, робимо все від себе залежне, щоб виконати всі замовлення вчасно.
Комплектація і цілісність товару
- Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.
- Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
- У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.
Для отримання відправлення необхідний паспорт або інше посвідчення особи.
Кур'єрська доставка по місту Суми
Вартість кур'єрської доставки становить 85 грн.
Доставка здійснюється щодня з 9:00 до 19:00.
Зверніть увагу! Термін доставки – 2-3 дні з моменту замовлення.
Доставка по Україні
Доставка на склад Нової пошти
Вартість доставки фіксована і складає 60 грн, тому додаткові витрати за пересилку коштів не стягуються. Замовлення буде доставлене у пункт самовивозу протягом 5-6 робочих днів. Нова пошта проінформує SMS-повідомленням про те, що замовлення чекає у відділенні Нової пошти.
Зверніть увагу: замовлення, оформлені до 15:00, доставляються до відділення Нової пошти на наступний робочий день (у віддалені населені пункти на 2-3 день). Замовлення, оформлені після 15:00, будуть відправлені на наступний день. Замовлення може безкоштовно зберігатися на складі Нової пошти 4 робочі дні. На 5 день замовлення автоматично відправляється назад Відправникові. Для отримання відправлення необхідний паспорт, посвідчення особи або додаток Нової пошти.
Кур'єрська доставка Нової пошти (склад - двері)
Вартість доставки складає 95 грн. Без комісій.
Доставка у поштомат Нової пошти
Поштомат – це термінал самообслуговування, де ви можете забрати своє замовлення. Вартість доставки складає 50 грн. Оплата замовлення можлива тільки on-line на сайті.
Замовлення буде доставлено у поштомат протягом 5-6 робочих днів. Коли посилка прибуде у поштомат – ви отримаєте SMS-повідомлення з кодом для відкриття комірки. Замовлення може безкоштовно зберігатися у поштоматі Нової пошти 3 робочі дні. На 4 день замовлення автоматично відправляється назад Відправникові.
Доставка можлива в ті населені пункти, де наразі працюють відділення Нової пошти.
Міжнародна доставка Nova Poshta Global
Nova Poshta Global з 2015 року надає послуги міжнародної експрес-доставки для своїх клієнтів, відправляючи документи, посилки, вантажі в Україну і навпаки у найкоротші терміни.
Вартість доставки залежить від країни призначення, ваги та габаритів відправлення. Розраховується під час оформлення замовлення.
Додаткові витрати: У вартість доставки не включено вартість митного оформлення вантажу. Якщо сума замовлення перевищує ліміт безмитного ввезення, встановлений місцевим законодавством, отримувач зобов’язаний сплатити вартість державних послуг з розмитнення вантажу. Рекомендуємо перевіряти умови ввезення товарів до потрібної країни призначення перед оформленням замовлення.
Актуальну інформацію щодо сервісів і тарифів Nova Poshta Global можна знайти на сайті novaposhta.ua.
Спосіб оплати: для міжнародних відправлень доступна лише оплата платіжною карткою: On-line.
Трекінг: Ви можете відстежувати відправлення на сайті логістичного оператора за посиланням.
Зверніть увагу! Якщо ви не отримали товар за адресою доставки у терміни, які передбачені умовами міжнародного перевезення, вчасно не сплатили митні послуги, неправильно вказали адресу або телефон отримувача, не відповіли на дзвінок кур'єра під час організації доставки, товар вважається прийнятим і Yakaboo.ua не компенсує вартість товару і вартість послуг доставки міжнародного відправлення.
Умови міжнародної доставки
Умови оплати для покупців інтернет-магазину Доброїж
Оплата онлайн
Для оплати замовлень онлайн – виберіть при оформленні замовлення спосіб оплати: Оплата онлайн. Після підтвердження замовлення ви потрапите на сайт платіжної системи, де необхідно буде ввести реквізити платіжної карти і пройти верифікацію за допомогою SMS-повідомлення. Якщо з будь-яких причин платіжна система не приймає оплату картою, ви автоматично повернетесь на сайт yakaboo.ua, де зможете вибрати інший спосіб оплати.
Спосіб онлайн оплати WayForPay
Готівкою / карткою
Покупку можна оплатити готівкою або карткою при доставці замовлення на поштове відділення. До кожного замовлення додається товарний чек.
Банківським переказом
Якщо ви вирішили оплатити замовлення за допомогою банківського переказу, то під час оформлення замовлення вам необхідно вказати форму оплати «Банківський переказ». Коли замовлення буде оформлене, наш менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення та відправлення рахунку.
Обмін або повернення товару
Зверніть увагу, наша продукція не підлягає поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.
Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).
Комплектація і цілісність товару
- Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.
- Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
- У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.